صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۴۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
مویس:
سرمربی سابق تیم فوتبال منچستریونایتد امیدوار است در تیم جدیدش نتایج بهتری کسب کند.

به گزارش بولتن نیوز، دیوید مویس در اولین کنفرانس خبری به عنوان سرمربی جدید وستهام از آرزوهایش برای حضور طولانی‌مدت در تیم لندنی سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال وستهام در این باره اظهار داشت: مدت زیادی ناامید بودم. در منچستریونایتد هم خوب ظاهر شدم و فکر نمی‌کردم اخراج شوم. مدیران وستهام می‌دانند کارم به اندازه‌ای خوب بوده که شانس دوباره‌ای به من بدهند. این بار می‌خواهم راهی غیر از تمدید قراردادم برای آن‌ها باقی نگذارم و اخراجم را غیرممکن کنم!

او در ادامه افزود: سرمربی با تجربه‌ای در لیگ برتر هستم و تنها یک یا 2 مربی از من در این مورد سابقه بیش‌تری دارند. فکر می‌کنم میزان بردهایم در بازی‌ها نسبت به دیگر مربیان بیش‌تر است و این کاری است که می‌خواهم اینجا ادامه دهم و وستهام را از منطقه سقوط دور کنم. رسیدن به ابن خواسته، زمان می‌برد. مایلم هواداران از بازی تیم به وجد بیایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :