مرعشی مدعی شد شانس رای آقای روحانی زیر 4 درصد بود که با کنار رفتن آقای عارف به 51 درصد رسید.
وی در ادامه مدعی شد: البته گلایهمندی مردم را هم باید باید بپذیریم، این مخصوص اصلاحطلبان یا مخصوص دولت نیست، مردم در مجموع از شرایط رضایت کامل را ندارند؛ گرفتار مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی و بیکاری بچههایشان هستند و تصور میکنند که علیرغم رای دادن، آنچه را که میخواهند، محقق نمیشود. برخلاف ادعای تحقیرآمیز مرعشی، محمدعلی نجفی از اعضای ارشد شورای سیاستگذاری اصلاحطلبان در سال 92 تصریح کرد که 3 روز مانده به انتخابات، روحانی 11 درصد و عارف 8 درصد رای داشت و ما مجبور شدیم از عارف بخواهیم انصراف دهد.
مرعشی در حالی حمایت از روحانی و سپس ائتلاف با مدعیان اعتدال را دوره جدید اصلاحطلبی میخواند که اغلب همطیفان او در جبهه مدعی اصلاحات، از قبول مسئولیت دولت و مجلس(فراکسیون امید) شانه خالی میکنند. با این وصف باید پرسید این چه مدل اصلاحطلبی است که حتی شجاعت و صداقت ندارد مسئولیت رفتارهای خود را بپذیرد؟ از آن بدتر اینکه، در حالی که 6 سال بر مناصب اقتصادی و سیاسی چنبره زده و از انواع امتیازات و رانتها برخوردار شده و ضمنا مانع از کار وحدت و گرهگشایی برای مردم شدهاند، اعتراض مردم را هم متوجه دیگران میکنند!!
منبع:کیهان
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com