گروه اجتماعی: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جوانی نخبه با تلاش شبانه روزی است، گفت: شایسته سالاری و توجه تخصص در انتصابات از ویژگی های این دوره مدیریت وزارتخانه است.
عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با بیان اینکه آذری جهرمی تعامل خوبی با نمایندگان مجلس دارد، گفت: حضور مستمر و مداوم وزیر در بین نمایندگان مجلس باعث شده تا تعامل خوبی بین مجلس و وزارت ارتباطات برقرار شود.
وی با بیان اینکه آذری جهرمی جوانی با تحرک، فعال و پویاست، گفت: شایسته سالاری و توجه به تخصص در انتصابات مد نظر وزیر است.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورا اسلامی با بیان اینکه امروز مثل گذشته شاهد مشکلات تلفن های همراه و زیر ساخت های موجود در شبکه های ارتباطی نیستیم، افزود: تلاش شبانه روزی وزیر باعث رفع بسیاری از مشکلات شده است.
عزیزی تاکید کرد: اکثریت مجلس و نمایندگان از عملکرد وزیر ارتباطات راضی هستند و از وی حمایت می کنند.
وی تصریح کرد: اگر کسی حرفی برای گفتن دارد باید سند و مدرک ارائه کند نه اینکه در رسانه ها مباحثی را طرح کند که شاید هم چندان به عملکرد وزیر ربطی نداشته باشد.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com