صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۳۷۹۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
مرگ بر آمریکا
عبارت مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست بلکه برخاسته از تنفر و انزجاری است که به دلیل خصومت‌های بیرحمانه ایالات متحده علیه کشورمان به وجود آمده است.
به گزارش بولتن نیوز ، آمریکا همواره دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بوده است. جنایات این کشور علیه مردم شریف‌مان در طول سال‌های قبل و پس از انقلاب بر کسی پوشیده نیست. در تمام اتفاقات سختی که برای ایران رخ داده همیشه پای ایالات متحده در میان بوده است از این رو مردم ما هرگز نمی‌توانند بلایایی را که به واسطه آمریکا و متحدانش بر سرشان آمده از یاد ببرند. 
شعار مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست بلکه برخاسته از تنفر و انزجاری است که جمهوری اسلامی ایران به دلیل خصومت‌های بیرحمانه ایالات متحده علیه کشورمان داشته است. شاید برای بسیاری که با تاریخ آشنایی کمتری دارند، این سوال پیش بیاید که چرا ما مدام این شعار را به زبان می‌آوریم. اینفوگرافیک زیر تا اندازه زیادی می‌تواند پاسخ این سوال را شفاف کند. 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
سلام.اوناییکه میگن چراتو راهپیمایی مرگ بر امریکا میگین کجایند؟؟؟ویروس کرونا رو به جون مردم دنیا انداختن .ببینین.مردم رو بیچاره کردن.بیل گیتس امر فرمودن ۱۵درصد مردم جهان اضافه ن.چون دی اکسید کربن .تولید میکنن.کارخانه هاشونو نمیگنن که تن تن فلزات سنگین و..تولید میکنن.این دستور خود شیطانه.که کلا ادما ازبین برن. نه ادم بدنیا بیاد.یا باجنگ همدیگه رو بکشن.یا همجنس بازی وسگ بازی و گربه بازی کنن که بازم ادم بدنیا نیادواز طرفی انحرافات جنسی با ادما یا حیوونا که اونم نتیجش روانی شدن ادما واز بین رفتن اوناست.بیاین یکم دورت از اطرافمون به دنیا واهداف شیاطین بیاندیشیم.
هانی
|
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
مرگ بر آمریکا وسیاستش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :