صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۲۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
پس از توافق با استقلالی‌ها
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

به گزارش بولتن نیوز، مهدی نوراللهی امروز (دوشنبه) پس از توافق با استقلالی‌ها، از جمع آبی‌پوشان جدا شد. این دروازه‌بان جوان که فصل گذشته به استقلال آمده بود امسال برای پیدا کردن فرصت بازی بیشتر، از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بان‌های اول و دوم استقلال هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :