صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۲۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
به نقل از "دیلی ساینس" دانشمندان پیش‏ بینى میکنند که به مرور زمان شمار کروموزم های "ایگرگ Y" در مردان از بین خواهد رفت و نسل...

به گزارش بولتن نیوز، به نقل از "دیلی ساینس" دانشمندان پیش‏ بینى میکنند که به مرور زمان شمار کروموزم های "ایگرگ Y" در مردان از بین خواهد رفت و نسل مردها تا ۵ میلیون سال دیگر منقرض میشود!

در واقع کروموزوم Y که تقریبا نیمی از اسپرم را تشکیل می‌دهد، معین می‌کند که کودک پسر باشد یا دختر. اگر کروموزوم Y حضور داشته باشد، کودک پسر، و اگر نباشد کودک دختر میشود. حال دانشمندان معتقدند که کروموزوم Y در کمتر از پنج میلیون سال آینده به طور کامل ناپدید شده و نسل مردان از روی زمین محو خواهد شد !

منبع:اسرار و شگفتیهای جهان

منبع: بولتن نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :