صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۱۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
آتش نشانان درمیان، کارگر سقوط کرده به داخل چاه ۳۲ متری را نجات دادند.

به گزارش بولتن نیوز، سقوط کارگر ۲۰ ساله درون چاه که روز گذشته به دلیل پوسیدگی طناب در روستای درمیان شهرستان درمیان رخ داد، بعد از وقوع حادثه نیرو‌های آتش نشانی وی را از چاه خارج و اورژانس درمیان وی را بلافاصله به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل کردند.

هم اکنون حال عمومی وی خوب و رو به بهبود است و برای اطمینان در بخش مغز و اعصاب تحت نظر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :