صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۱۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
فرمانده انتظامی جاسک:
فرمانده انتظامی جاسک از رهایی گروگان و دستگیری دو نفر گروگانگیر در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، عباس قاسمی در این رابطه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر روبوده شدن فردی از ساکنین جاسک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کارمأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی و اقدامات پیچیدی پلیسی در نهایت محل مخفیگاه آدم ربایان را در یکی از محلات شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: به محض ورود مأموران مشخص شد که آدم ربایان قصد جابجایی فرد گروگان را داشته که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران گروگان صحیح و سالم آزاد و ۲ نفر ازآدم ربایان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه آدم ربایان در بازجویی‌های اولیه علت آدم ربایی را اختلاف مالی و تسویه حساب شخصی عنوان کردند، اظهار کرد: افراد گروگانگیر دارای سابقه متعدد کیفری بودند که با هویت جعلی اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: گروگان ، جاسک ، عباس قاسمی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :