صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۱۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
سردار حاجی‌زاده: پهپاد ساقط شده سند تجاوزگری آمریکایی‌هاست
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برخی قطعات لاشه پهپاد آمریکایی در آبهای سواحل کوه مبارک پخش شده بود و برخی قطعات سنگین نیز غرق شده است.

گروه سیاسی: سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه رونمایی از قطعات پهپاد ساقط شده آمریکایی، در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: این پهپاد سندی بر تجاوزگری رژیم آمریکاست.

به گزارش بولتن نیوز، وی افزود: برخی قطعات لاشه این پهپاد در آبهای سواحل کوه مبارک پخش شده بود و برخی قطعات سنگین نیز غرق شده است.

فرمانده نیرو هوافضای سپاه نیز تصریح کرد: آخرین اخطار ما به پهپاد جاسوسی امریکا در ساعت ٣ و ٥٥ دقیقه صبح توسط پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داده شد که به دلیل بی اعتنایی آنها، پهپاد در ساعت ٤ و ٥ دقیقه سرنگون شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: سپاه ، سواحل ، امریکا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :