صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۱۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت گفت: ۲۵هکتار از مراتع مشجر مناطق«وِزکور» و «کَلِک گراب» در آتش سوخت.

به گزارش بولتن نیوز، صمیمی عبدولی اظهار داشت: در صبح روز یک‌شنبه براثر آتش‌سوزی 25هکتار از مراتع مشجر مناطق«وزکور» و «کَلِک گراب» در آتش سوخت.

وی افزود: نیروهای منابع‌طبیعی کوهدشت پس از اطلاع از حریق بلافاصله به منطقه کوهنانی اعزام شدند و با مشارکت مردم محلی آتش‌سوزی مراتع یک بار مهار شد، اما آتش دوباره شعله‌ور شد و هم‌اکنون به‌طور کامل مهار شده‌است.

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت با تأکید بر اینکه علت و یا عوامل وقوع آتش‌سوزی در مناطق وزکور و کَلِک گراب در دست بررسی بوده، عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم هنگام مراجعه به اراضی جنگلی و مرتعی با رعایت نکات ایمنی از روشن‌کردن آتش در این مناطق خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: آتش سوزی ، مراتع ، کوهدشت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :