صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۱۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
وزیر نیرو اعلام کرد
وزیر نیرو از تدابیر ویژه این وزارتخانه برای مدیریت مصرف برق در تابستان سال ۹۸ خبر داد و گفت: ادارات دولتی باید مصرف برق خود را کم کنند.

به گزارش بولتن نیوز، رضا اردکانیان با یادآوری مصرف بیش از حد برق در تابستان سال گذشته، گفت: تابستان پارسال، پیک مصرف برق به ۵۷ هزار مگاوات رسید که ۲۳ هزار مگاوات آن، مربوط به وسایل سرمایشی بود.

وی افزود: از این مقدار، بیش از ۴ هزار مگاوات را دستگاه‌های سرمایشی در ادارات مصرف کرده بودند؛ بر همین اساس امسال تدابیر ویژه‌ای برای کنترل مصرف برق در ادارات خواهیم داشت.

وزیر نیرو گفت: سالانه ۳۰۰ هزار کولر گازی وارد کشور می‌شود که ۷۰ درصد آن استاندارد نیست و این نقطه ضعفی در کشور است.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :