صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۱۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
سازمان حفظ نباتات کشور:در یکی دو ماه آینده شاهد ورود و عبور دسته‌جات جدید ملخ به ایران خواهیم بود.

به گزارش بولتن نیوز، سازمان حفظ نباتات کشور:در یکی دو ماه آینده شاهد ورود و عبور دسته‌جات جدید ملخ به ایران خواهیم بود.

این دسته‌جات پس از عبور از ایران وارد کشور کشورهای پاکستان و هند خواهند شد.در این زمینه برای ایران جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 

آمادگی لازم باید برای مدیریت و کنترل این آفت همچنان وجود داشته باشد.

برچسب ها: ملخ ، ایران ، آفت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :