صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۱۰۱۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
دادسرای امورجنایی تهران:
دادسرای امورجنایی تهران: از اول می‌دانستیم نجفی قاتل است ولی می‌ترسیدیم خودکشی کند

به گزارش بولتن نیوز، دادسرای امورجنایی تهران: از اول می‌دانستیم نجفی قاتل است ولی می‌ترسیدیم خودکشی کند.نجفی در نامه‌ای که نوشته‌بوده از برخی حلالیت خواسته است.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفته: همان لحظه‌های نخست نامه‌ای که محمدعلی‌نجفی نوشته‌بود، نشان می‌داد که او قاتل است اما با توجه به حلالیت‌خواستن‌های‌اش از برخی نزدیکان‌اش، بیم آن می رفت اگر این نامه‌ها و ماجرای قاتل‌بودن نجفی رسانه‌ای شود، خودکشی کند، سعی کردیم حرفی با صراحت اعلام نکنیم

از همان اول دنبال نجفی بودیم تا این‌که هم‌زمان با اعزام ماموران به ویلای دماوند نجفی نزد پلیس آگاهی رفت و تسلیم شد

منبع: تهران فوری

برچسب ها: نجفی ، حلالیت‌ ، خودکشی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
علیرضا
|
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
عجب الگوی حسنه ای هستند این آقایان تحصیل کرده و روشنفکر.به احتمال زیاد دکتر نجفی دچار سرطان پروستات است و بزودی می‌میرد.ولی کاری بسیار ننگینی کرد که همسرش را کشت.
حمیدخان
|
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
خودکشی یک ......ترس داره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :