صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۱۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
با تولید بيش از ۴۲ هزار دستگاه خودرو در ارديبهشت‌ ۹۸؛
گروه خودروسازي سايپا با توليد ۴۲ هزار و ۸۵۱ دستگاه خودرو در ارديبهشت ماه، بيشترين ميزان توليد محصول در ده ماهه گذشته را به ثبت رساند.

گروه اقتصادی: اين گروه موفق شد ۴۲ هزار و ۸۵۱ دستگاه انواع محصولات خانواده X100، تيبا، تيبا۲، ساينا، كوييك، سراتو، انواع وانت نيسان و ساير خودروهاي تجاري نيمه سنگين و سنگين را در ارديبهشت ۹۸ توليد كرده و عنوان خودروساز برتر كشور را از آن خود كند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از سایپانیوز، سايپا به ‌عنوان خودروساز برتر كشور، در دو ماهه نخست امسال نيز ۶۳ هزار و ۶۴۹ دستگاه خودرو توليد كرده است.

گفتني است گروه سايپا آخرين بار در تيرماه ۹۷ و پيش از اعمال رسمي تحریم‌ها و محدوديت‌هاي بين‌المللي موفق شده بود بيش از ۴۰ هزار دستگاه خودرو در بازه زماني يك‌ماهه توليد كند و در اردیبهشت ۹۸ این رکورد ده ماهه شکسته شد.

گروه خودروسازي سايپا در حالي توانسته عنوان خودروساز برتر كشور را از آن خود كند كه در يك‌ سال گذشته موانع و مشكلات فراواني نظیر افزايش قيمت ارز و رشد بي‌سابقه قيمت تمام‌شده، كمبود نقدينگي مورد نياز توليد، وجود موانع فراوان در زمينه واردات مواد اوليه و قطعات برخوردار از فناوري‌هاي پيشرفته و محدوديت نقل‌ و ‌انتقال بانكي بين‌المللي فراروي جريان توليد وجود داشته اما سایپا با حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و اجرای تدابیر این وزارتخانه و نیز برنامه‌ريزي و اتخاذ روش‌هاي اصولي در سطح گروه، توانست در زمينه اجراي راهبرد ملی «رونق توليد» موفق عمل كند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :