صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۰۹۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
آذری‌جهرمی:
وزیر ارتباطات در توییتر خود نوشت:جلسات خوبی درباره‌ی راه‌اندازی 5G داشتیم. واقعا جهش بزرگی برای کشور خواهد بود.

به گزارش بولتن نیوز، وزیر ارتباطات در توییتر خود نوشت:جلسات خوبی درباره‌ی راه‌اندازی 5G داشتیم. واقعا جهش بزرگی برای کشور خواهد بود.

اگرچه تحریم‌های آمریکا سرعت ما را کم می‌کند، اما همان‌گونه که در یک سال گذشته به طور میانگین هر روز به ۲۰ روستا دسترسی دادیم و ۸۰٪ شبکه ملی اطلاعات محقق شد، 5G را هم راه می‌اندازیم!

منبع: خبر فوری

برچسب ها: وزیر ارتباطات ، 5G ، تحریم‌

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
عجیبه .در ایران بدروغ دایم G اضاف میکنید .انگلیس در 4 Gمانده و ایرانی که هنوز دو جی هست بدروغ میگه چهار و چهار ونیم و حالا پنج ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :