صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۰۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
با وجود فروکش کردن سیلاب در شهرهای مختلف خوزستان ولی هنوز برخی روستائیان این استان در گرمای ۴۴ درجه زیر آفتاب سوزان خوزستان در چادر زندگی می کنند.

به گزارش بولتن نیوز، سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در همین زمینه در خصوص اینکه گفته می‌شود هنوز برخی روستاییان این شهرستان در چادر و کنار جاده زندی می‌کنند، گفت: بیش از سه هزار سیل زده ساکن اردوگاه خسرج به روستاهای خود بازگشتند.

شاهین هاشمی اظهار کرد: در جریان سیل خوزستان ۱۳ روستای شهرستان حمیدیه دچار آبگرفتگی شدند و ساکنان این روستاها در اردوگاه خسرج اسکان اضطراری یافتند.

وی افزود: در حال حاضر با فروکش کردن آب، حدود سه هزار نفر از اهالی ۱۲ روستا به خانه‌های خود باز گشتند و تنها اهالی روستای حمدان سلجه با حدود ۳۰ خانوار در کنار جاده و در چادر اسکان داده شده‌اند.

سرپرست فرمانداری حمیدیه با بیان اینکه در حال تخلیه آب این روستا هستیم، گفت: با توجه به شرایط خانه‌های روستایی در پساسیلاب، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای این ۳۰ خانوار کانکس مجهز به سیستم خنک کننده در محل مستقر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :