صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۰۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
در حال نگارش فیلمنامه‌ای با نام «رایمون»
علی عطشانی قصد دارد جدیدترین فیلم بلند سینمایی خود را کارگردانی کند.

به گزارش بولتن نیوز، علی عطشانی کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود  گفت: جابر قاسمعلی در حال نگارش فیلمنامه‌ای با نام «رایمون» است که موضوعی اجتماعی دارد. کارگردانی و به احتمال فراوان تهیه کنندگی آن را خودم برعهده خواهم داشت.

گفتنی است آخرین اثر بلند سینمایی به تهیه کنندگی و کارگردانی علی عطشانی «کاتیوشا» بود که اکران عمومی شد و بازیگرانی چون هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، بیژن بنفشه‌خواه، ارژنگ امیرفضلی، نیما شاهرخ شاهی، قاسم زارع و خشایار راد در آن نقش آفرینی کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :