گالاتاسرای دیدار حساس دربی که به نوعی رقابت بالانشینان جدول نیز بود را در مصافی که 10 کارت زرد از جیب داور خارج شد با نتیجه 2 بر صفر برد.
به گزارش بولتن نیوز، گالاتاسرای دیدار حساس دربی که به نوعی رقابت بالانشینان جدول نیز بود را در مصافی که 10 کارت زرد از جیب داور خارج شد با نتیجه 2 بر صفر برد.