صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۰۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
برنامه عروسکی «مل‌مل» نیمه‌شعبان در کنار کودکان سیل‌زده خوزستان اجرا می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، ویژه برنامه «مل مل» به مناسبت نیمه شعبان در خوزستان و مناطق سیل‌زده روی آنتن می‌رود. این برنامه تولیدی با رویکرد شادی‌آفرین در این ایام خجسته به سراغ کودکان جنوبی رفته تا ضمن ایجاد شور و شادی، کودکان سراسر کشور را برای همدلی و همراهی هم‌وطنان سیل‌زده ترغیب کند.

برنامه تولیدی «مل مل» به تهیه‌کنندگی محمود سلامیان و مجری‌گری فاطمه امینی از شنبه سی‌ویکم فروردین تا دوشنبه دوم اردیبهشت ساعت 16 به صورت زنده از خوزستان روی آنتن شبکه نهال می‌رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :