صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۰۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
فوتبال جهان| زین‌الدین زیدان:
فوتبال جهان - زین‌الدین زیدان بر تلاش تیمش برای نایب قهرمانی در لالیگا تاکید کرد.

به گزارش بولتن نیوز، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پس از برتری 2 - یک تیمش در هفته سی و یکم رقابت‌های لالیگا از روند بازی شاگردان خودش ابراز رضایت کرد. سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در پایان بازی گفت: از تیم کاملا راضی هستم. باید از نمایش نیمه دوم خود بسیار خوشحال باشیم اما نیمه اول چندان خوب نبودیم. همه چیز در نیمه دوم متفاوت به نظر می‌رسید. با ذهنیتی متفاوت وارد میدان شدیم و به ویژه مانند یک تیم بازی کردیم. بیشتر دویدیم، بیشتر جنگیدیم و یک نتیجه خوب گرفتیم.

وی در ادامه افزود: نمی‌خواهم به شما بگویم بین 2 نیمه چه حرف‌هایی زدیم. باید 45 دقیقه اول را تغییر می‌دادیم زیرا امکان نداشت مانند نیمه اول ادامه دهیم. در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و تغییرات خوبی داشتیم. در این فصل ما جامی نمی‌گیریم و بازی کردن با دانستن این که جامی به دست نمی‌آورید، سخت است. نمی‌گویم باید همه چیز را کنار بگذاریم و دیگر نجنگیم. 7 بازی تا پایان فصل مانده و ما مانند یک تیم می‌جنگیم. تلاش می کنیم دوم شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :