صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
رئیس اورژانس خبر داد
رئيس سازمان اورژانس كشور گفت: سيل امروز در شيراز ۱۱ كشته و ١۵ مصدوم برجاى گذاشت.

به گزارش بولتن نیوز، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سیل امروز در شیراز ۱۱ کشته و ١٥ مصدوم برجاى گذاشت.

وی افزود: اورژانس شیراز با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ١٦ دستگاه آمبولانس درحال امدارسانى به سیل زدگان است.

کولیوند گفت: ٢٠ نفر تاکنون بستری و ١٥ نفر دیگر سرپایی مداوا شدند که در مجموع ٣٥ مصدوم بوده اند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :