صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
رییس مرکز اورژانس کاشان گفت: نخستین حادثه نوروزی با مسمومیت سه نفر از گردشگران مراغه ای در این شهرستان ثبت شد.

به گزارش بولتن نیوز، حسین ریاحی  اظهار کرد: بنا به تماس تلفنی با سامانه 115، گردشگران نوروزی ساکن در بلوار تابنده این شهر، به علت استفاده نادرست از زغال نیم‌سوخته درون چادر مسافرتی، دچار گازگرفتگی شدند.

وی افزود: یکی از اعضای این خانواده مراغه‌ای که بیرون چادر بود، متوجه سرگیجه و بی حالی غیرطبیعی افراد درون چادر شده و در تماس با اورژانس درخواست کمک کرده بود.

وی تصریح کرد: آسیب دیدگان این حادثه توسط ماموران مرکز فوریتهای پزشکی 115 کاشان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند و حال عمومی آنها رضایت بخش گزارش شده است.

رییس مرکز اورژانس کاشان گفت: با هدف رفاه شهروندان و گردشگران در تعطیلات نوروزی، 20 مرکز درمانی،13 پایگاه جاده ای و هفت پایگاه شهری با حضور 150 نفر نیروی فوریت های پزشکی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در بخش اورژانس فعال خواهند بود.

ریاحی افزود: آماده باش 40 آمبولانس فعال، 20 آمبولانس مجهز به تله کاردیولوژی، دو موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز پایش مراقبتهای درمانی 24 ساعته (mcmc) از جمله خدمات دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تعطیلات نوروزی است.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :