صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
مدتی است از تهیه‌کنندگی این اثر انصراف دادم
محمد مهدی عسگرپور که قرار بود تهیه کنندگی «ملخ» را پیش ببرد، از این سمت انصراف داد.

به گزارش بولتن نیوز، محمد مهدی عسگرپور تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «ملخ» گفت: مدتی است از تهیه‌کنندگی این اثر انصراف دادم و طبیعتاً در جریان روند تولید آن نیستم.

گفتنی است پروانه ساخت سینمایی «ملخ» به تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور و کارگردانی فائزه عزیزخانی صادر شده بود.

لازم به ذکر است عزیزخانی پیش از این فیلم «روز مبادا» را کارگردانی کرده بود که در بخش هنر و تجربه سی و سومین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد.

در این فیلم بازیگرانی چون هدیه تهرانی، شیرین آقارضا کاشی، ولی الله عزیزخانی، فرزانه گرایلی و حسین کاکاوند بازی کرده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :