صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
ترابرون در حضور سید مجید حسینی مقابل گُزتپه به برتری دست یافت.

به گزارش بولتن نیوز، در چارچوب هفته بیست و سوم سوپر لیگ ترکیه از 21 ترابزون اسپور به مصاف  گُزتپه رفت.

این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود ترابزون خاتمه یافت.

رودالگا 27 و پارماک 73 و کادو 90 برای ترابزون گلزنی کردند.

وحید امیری در لیست 18 نفره حضور نداشت اما سید مجید حسینی 90 دقیقه در میدان حضور داشت و برای ترابزون توپ زد و در دقیقه 63 از داور کارت زرد دریافت کرد.

در جدول سوپرلیگ ترکیه ترابزون با 36 امتیاز به رتبه چهارم صعود کرد.

 

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: ترکیه ، ترابزون ، سوپرلیگ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :