صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از نجات ۳ کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات "باقران" شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ"سید محمد رضا سرفرازی" اظهار داشت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقود شدن ۳ کوهنورد در ارتفاعات"باقران"شهرستان بیرجند؛ بلافاصله نیروهای امدادی و تیم امداد و نجات پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: با توجه به برودت هوا و برفی بودن مسیر، ارتفاعات توسط چند تیم به صورت نقطه ای جستجو که ۳ کوهنورد که بر اثر سرما زدگی قادر به تکلم نبودند پیدا و بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند.

سرهنگ سرفرازی به شهروندان توصیه کرد: بدون تجهیزات ایمنی مناسب با هوای سرد و زمستانی در ارتفاعات حضور پیدا نکنند و حتما هنگام صعود به ارتفاعات افراد با تجربه و آشنا به مسیر را با خود همراه داشته باشند تا شاهد اتفاقات ناگوار در این زمینه نباشیم.

منبع: ایلنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :