صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
وحید یامین پور، فعال رسانه ای در توییتی بیان داشت
فیلم آشغال که ماموریتش عوض کردن جای شهید و جلاد است، بعد از چند سال توقیف، مجوز گرفت و اکنون بنرهای تبلیغاتی اش روی در و دیوار به نظام می‌خندد.

گروه فرهنگی: وحید یامین پور، فعال رسانه ای: یک فیلم "آشغال" که ماموریتش عوض کردن جای شهید و جلاد است، بعد از چند سال توقیف دقیقا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مجوز گرفت و اکنون بنرهای تبلیغاتی چند ده متری‌اش روی در و دیوار به نظام می‌خندد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از کانال رصد تحلیل های روز، وی در ادامه می نویسد:


این‌هم آخرین لگد وزیر فرهنگ به فرهنگ بی‌صاحب، قبل از برکناری‌اش.


به نظام می‌گویند کوتاه بیا تا "سوءتفاهم" سال ۸۸ فراموش شود، بعد خودشان وقیحانه در قامت طلبکار، شعارها و بیانیه‌هایشان را از توقیف در می‌آورند و روی پرده می‌اندازند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :