صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
فرمانده انتظامی شهرستان "بردسیر" از مرگ ۳نفر بر اثر گاز گرفتگی در یکی از نقاط روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ جعفر غضنفری گفت: در پی اعلام گزارشی به ۱۱۰ مبنی بر مرگ ۳ نفر در یکی از مناطق روستایی شهرستان، تیم گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد ۳نفر از کارگران یکی از شرکت های نصب دکل تلفن همراه که برای استراحت به حسینیه این روستا رفته بودند، شب و هنگام استراحت دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست دادند.

سرهنگ غضنفری بیان داشت: اجساد این ۳ نفر پس از حضور و بررسی کارشناسان اعزامی اورژانس۱۱۵و با هماهنگی مقام قضائی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر در پایان از شهروندان خواست: با توجه به سرمای شدیدی در شهرستان و لزوم استفاده از سیستم های گرمایشی، اصول ایمنی استفاده از این وسایل را مورد توجه قرار دهند تا هیچ گاه شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: ایلنا
برچسب ها: مرگ ، گاز گرفتگی ، بردسیر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :