صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
رئیس مرکز اورژانس دزفول خبر داد؛
رئیس اورژانس دزفول گفت: یک دستگاه خودرو وانت‌بار که حامل کارگران بود، عصر امروز در جاده شهرک انجیرک دزفول واژگون شد. در این حادثه 7 نفر مصدوم شدند.

به گزارش بولتن نیوز، سید محمد محمودی نژاد رئیس مرکز اورژانس دزفول اظهار کرد: یک دستگاه خودرو وانت‌بار که حامل کارگران بود، عصر امروز در ساعت 15 در جاده شهرک انجیرک دزفول واژگون شد.

رئیس مرکز اورژانس دزفول عنوان کرد: در این حادثه 7 نفر مصدوم شدند که 5 نفر از آن‌ها خانم، یک کودک و یک نفر مرد بود.

وی افزود: مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه توسط آمبولانس به بیمارستان دکتر گنجویان دزفول منتقل شدند. وضعیت عمومی مصدومان مساعد است.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :