صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
بازیکن سابق نساجی رسما به تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت پیوست.

به گزارش بولتن نیوز، شاهین مجیدی، بازیکن سابق نساجی رسما به تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت در لیگ دسته اول پیوست. بعد از جدایی فرهاد کاظمی از این تیم، محمود فکری هدایت سرخ‌پوشان پاکدشت را بر عهده گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :