صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
چهار بازیکن تیم فوتبال استقلال با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را ثبت کردند.

به گزارش بولتن نیوز، امید نورافکن، امیرحسین پورمحمد، معراج پورتقی و زکریا مرادی بازیکنانی بودند که عصر امروز (چهارشنبه) با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با آبی‌های پایتخت ثبت کردند.

استقلالی‌ها در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فوتبال ایران اسماعیل گونکالوس، مهاجمی اهل گینه را نیز به خدمت گرفته‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :