صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۰۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی پس از شکست تیم فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، بار دیگر چهره پنهان شده خود را بروز داد؛ موضوعی که با واکنش‌های زیادی ....
به گزارش بولتن نیوز، تیم ملی  فوتبال کشورمان پس از درخشش در رقابت‌های گروهی و حذفی جام ملت‌های آسیا2019 امشب نتوانست از سد سامورایی‌ها عبور کند و  با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد.
پس از این شکست، بی‌بی‌سی فارسی در اینستاگرامش نوشت: «ادامه چهار دهه ناکامی»؛ عنوانی که واکنش‌های زیادی در فضای مجازی داشت.
 
علی علیزاده کارشناس سیاسی ساکن لندن در این باره نوشت: «مرتب می‌گویند ما بی طرف هستیم اما روی عکس شکست ایران نوشته:  چهار دهه ناکامی، یعنی سن انقلاب. یعنی سن جمهوری اسلامی. نوشته چهاردهه تا مخاطب در ناخودآگاهش کاهش  نظام سیاسی حاکم را مقصر شکست فوتبالی بداند. بی طرف؟ بی بی سی فارسی رسما جنگ روانی است. یک مقر پروپاگاندای ایرانستیز»
 
* بی بی سی راست می‌گوید!
 
علی خضریان یکی دیگر از فعالان فضای مجازی هم نوشت: «از هر طرف نگاه می‌کنم این یک فقره را ⁧ بی بی سی⁩ به عنوان رسانه دولتی انگلیس راست می‌گوید!
ایران⁩ چهار دهه است ممالک استعمارگر از جمله الیزابت را ناکام گذاشته و این را هم باید به آنها یادآور شد که ⁧انگلیس⁩ در تاریخ جام ملت‌های اروپا حتی به فینال هم نرفته است!».
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
امیر
|
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
ایران فقط تمرکز روی تیم پرسپولیس داشت نه تیم ملی وبازیکنانی که خواهان پیوستن به این تیم رو داشتند در تیم ملی بازی میداد یا دعوت کرده بود،، حتی کارشناسان بدنام وبعضا داشتن اعتیاد به مواد مخدر رو به صدا وسیما دعوت میکرد وبرد را مقابل ژاپن قطعی میدانست و این برد را با تیم پرسپولیس میسر میدانست،، غافل از اینکه کسی هست که بالا نظاره گر بی طرف شاهد و ناظر هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :