صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
خاطره خانم بازیگر از همکاری با علی نصیریان
شب گذشته نسیم ادبی با حضور در برنامه «خندوانه»، خاطراتی را از سریال شهرزاد و همبازی شدن با علی نصیریان تعریف کرد.

به گزارش بولتن نیوز، نسیم ادبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته با حضور در برنامه «خندوانه» از اتمام تصویربرداری فیلم سینمایی جدیدش به کارگردانی فرد قادری خبر داد و گفت: این روز‌ها مشغول ضبط کار آقای رمضانی هستم.

ادبی در ادامه این گفتگو با اشاره به بازی خود در سریال «شهرزاد» گفت: در فصل اول به خاطر نقشم خیلی از مردم فحش خوردم؛ اما در فصل‌های بعدی رابطه مردم با من خوب شد و بازخورد‌های متفاوتی از مردم گرفتم.

او در ادامه با بیان خاطره‌ای از بازی خود با علی نصیریان اظهار کرد: روزی آقای نصیریان به شدت بیمار بودند؛ اما فردای آن روز با همان وضعیت بدی که داشتند، سر کار آمدند و وقتی دوربین روشن شد یک نفس مونولوگ یک صفحه‌ای را گفتند! برایم بسیار جالب بود.

در ادامه برنامه جناب خان به جمع اضافه شد و با نسیم ادبی به ایفای نقش پرداخت. این شخصیت عروسکی خطاب به ادبی گفت: امکان این بود که من با شما همبازی شوم، اما خدا نخواست!

جوان هم در ادامه حرف جناب خان گفت: برای ایفای نقش شهرزاد چند نفر مثل ترانه علیدوستی کاندیدا بودند که یکی از آنها جناب خان بود!

جناب خان در ادامه در موقعیتی نمایشی نقش شهرزاد را ایفا کرد و ادبی بیان کرد: امیدوارم در فصل چهارم شهرزاد حضور داشته باشی.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :