صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
نعمت الله دستیاری گفت: یک گروه 41نفره کوهنوردی که به غار «کلماکره» رفته بودند، به علت برودت هوا قادر به پایین آمدن از غار نشدند.

به گزارش بولتن نیوز، نعمت الله دستیاری گفت: یک گروه 41نفره کوهنوردی که به غار «کلماکره» رفته بودند، به علت برودت هوا قادر به پایین آمدن از غار نشدند.

وی افزود: ۲۸ نفر از این تعداد در حال پایین آمدن از غار «کلماکره» هستند که حال عمومی آنها تا کنون رضایت بخش اعلام شده است.

فرماندار ادامه داد: ۱۳ نفر باقی مانده از اعضای این گروه همچنان در غار هستند که بر اساس تماس تلفنی حال عمومی آنها خوب و با توجه به همراه داشتن آذوقه می توانند تا فردا در غار بمانند.

دستیاری افزود: برای نجات این کوهنوردان هماهنگی های لازم با مرکز استان صورت گرفته تا گروهی به منطقه اعزام شوند.

ویگفت: از دقایقی پیش جلسه ای به منظور امداد رسانی به گروه کوهنوردان گرفتار آمده در غار کلماکره در فرمانداری پلدختر تشکیل شده است.

اعزام تیم های امداد و نجات به منطقه

فرماندار پلدختر گفت: دقایقی پیش 3تیم امداد و نجات از شهرستان های خرم آباد، پلدختر و کوهدشت برای نجات کوهنوردان گرفتار شده در غارکلماکره به منطقه اعزام شده است.

دستیاری افزود: به علت تاریکی هوا اعزام بالگرد به منطقه غیرممکن است.

منبع: واحدمركزي خبر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :