صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام هاتسپر از نحوه برخورد آرسنال با مربی سابقش انتقاد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، آرسن ونگر چندین ماه است که دیگر روی نیمکت آرسنال نمی‌نشیند.به جای او، اونای امری مسئولیت توپچی‌ها را برعهده دارد.

مائوریسیو پوچتینو در مصاحبه‌ای به نحوه برخورد اواخر فصل گذشته مدیریت باشگاه رقیب با ونگر اشاره کرده و البته به این موضوع نقد دارد.

وی در مصاحبه با فورفورتو اظهار داشت:برای آرسن ونگر بسیار احترام قائل هستم.این که شما در تیمی مثل آرسنال 22 سال مربیگری کنی، فقط و فقط مربی خوبی نیستی.بلکه شخصیتی بس بزرگ هستید که به بازیکنان عظمت را می‌بخشید.از این که مدیریت آرسنال با او به خوبی برخورد نکرد و تیم را آنگونه ترک کرد، متاسف شدم.به نظرم باید از او قدردانی بهتری به عمل می‌آمد.

پوچتینو در مورد همکاری با هاتسپر نیز عنوان کرد:دوست دارم 20 سال با هاتسپر بمانم و بعد تصمیم بگیرم که باشگاه را ترک کنم یا نه.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :