صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
سرمربی تیم فوتبال ایران در پایان بازی سمت سرمربی یمن رفت و به او خسته نباشید گفت.

به گزارش بولتن نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در اولین قدم از جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی یمن به پیروزی پر گل 6 بر صفر رسید.

* در پایان بازی بازیکنان تیم ملی به سمت هواداران رفتند و از آنها تشکر کردند.

* کارلوس کی‌روش بعد از پایان بازی به سمت سرمربی یمن رفت و با او دست داد.

* علیرضا بیرانوند در پایان مسابقه چند بازیکن یمن که از ناراحتی روی زمین افتاده بودند را از جای خود بلند کرد و به آنها خسته نباشید گفت.

* بعد از پایان بازی وحید امیری با وریا غفوری و روزبه چشمی در گوشه‌ای از زمین صحبت می‌کردند و سپس همدیگر را در آغوش گرفتند.

* محمد رضا ساکت در پایان بازی به بازیکنان خسته نباشید و تبریک می‌گفت.

* علیرضا فغانی که بازی ایران و یمن را از نزدیک نظاره می‌کرد در پایان بازی از پیروزی نماینده کشورمان بسیار خوشحال بود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :