صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
پیشکسوت فوتبال کشورمان اعلام کرد: یک دوره مربی‌گری برای مربیان جوان برگزار می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز، مهدی مهدوی‌کیا پیشکسوت فوتبال کشورمان که صبح امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد اعلام کرد: یک دوره مربی‌گری برای مربیان جوان برگزار می‌کند.

قرار است مهدوی‌کیا به همراه برخی از مربیان تیم‌های پایه هامبورگ آلمان که به تهران آمدند کلاس مربیگری برای حدود 50 مربی جوان برگزار کند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :