صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
تیم فوتبال تراکتورسازی که در دیداری خانگی به مصاف فولاد خوزستان رفته است، در نیمه نخست با شکست یک-صفر راهی رختکن شد.

به گزارش بولتن نیوز، تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان که از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند، در نیمه نخست با برتری یک-صفر تیم مهمان راهی رختکن شدند.

تراکتوری‌ها شروع خوبی در این بازی داشتند اما این شاگردان قطبی بودند که رفته‌رفته موقعیت‌های بیشتری خلق کرده و چند بار فرصت داشتند تا دروازه تیم میزبان را باز کنند اما درخشش فروزان مانع فروپاشی دروازه تراکتورسازی شد.

در ادامه تراکتورسازی دوباره نبض بازی را در دست گرفت اما روی یک ضد حمله، رضا میرزایی موفق شد دروازه این تیم را در دقیقه 23 باز کند. پس از این گل تراکتورسازی به دنبال جبران نتیجه بود تا حداقل با نتیجه تساوی راهی رختکن شود اما تلاش شاگردان تقوی بی‌ثمر بود و نیمه نخست دیدار دو تیم با برتری یک-صفر فولاد به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :