صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
هفته پانزدهم لیگ برتر
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی به پایان رسید.

گروه ورزشی: تیم‌های ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان از سری رقابت‌های هفته پانزدهم در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، حدود ۱۵۰۰ تماشاگر با حضور در ورزشگاه فولادشهر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

داور: علی بای

کمک داوران: سعید علی‌نژادیان و یوسف مغروری

کارت زرد: مجتبی بیژن، صادق صادقی، یوسف وکیا و حکیم نصاری از نفت مسجدسلیمان و ادی ارناندز و محمدرضا حسینی از ذوب‌آهن

کارت قرمز: مجتبی بیژن از نفت مسجدسلیمان

گل:-

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :