صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
فوتبال جهان| سیمئونه:
فوتبال جهان - دیه‌گو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

به گزارش بولتن نیوز، دیه‌گو سیمئونه در پی تساوی بدون گل شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل کلوب بروژ بلژیک در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به صعود اتلتیکومادرید به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها شد، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «مووی استار» اسپانیا گفت: خوشحال هستم چون به مرحله یک‌هشتم نهایی رسیدیم و این برای باشگاه اتلتیکومادرید خیلی اهمیت داشت.

وی افزود: باشگاه نیاز به حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان داشت و از این بابت خوشحال هستیم. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که به چه تیمی خواهیم خورد و سعی کنیم پیشرفت کنیم. به هر حال بازی خوبی برای ما بود. ما در نیمه اول تیم برتر زمین بودیم و موقعیت‌هایی هم برای به ثمر رساندن گل داشتیم.

سرمربی اتلتیکومادرید در پایان خاطرنشان کرد: نیمه دوم بازی پایاپایی از هر دو تیم شاهد بودیم، اما خیالم راحت است چون بازیکنانم تمام تلاش‌شان را در زمین به کار می‌بندند و تنها در این بازی در منطقه یک‌سوم دفاعی بروژ دقت لازم در زدن ضربات پایانی را نداشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :