صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و زمان بدی هم گل دریافت کردیم اما خدا را شکر که بازنده نشدیم.

به گزارش بولتن نیوز، امید عالیشاه با ابراز نارضایتی از نتیجه دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: متأسفانه در روزی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و با تساوی زمین را ترک کردیم اگرچه خدا را شکر می‌کنم که نباختیم چون واقعاً سخت بود با این همه موقعیت از دست رفته بازنده میدان را ترک کنیم.

وی با تأکید بر داوری که عملکرد خیلی خوبی داشت عنوان کرد: فکر نمی‌کنم صحنه خاصی اتفاق افتاد. من دنبال این نیستم که بخواهم بهانه بیاورم اما ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم چرا که فرصت‌های گلمان خیلی بیشتر از حریف بود حتی می‌توانستیم کار سپاهان را در نیمه اول تمام کنیم. در دقایقی بر بازی مسلط بودیم گل دریافت کردیم که کارمان را خیلی سخت کرد اما به موقع به بازی برگشتیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان راجع به اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان نیم فصل شود یا خیر خاطرنشان کرد: ما صددرصد دنبال قهرمانی نیم فصل هستیم و انشاءالله روز جمعه با حمایت هواداران و با کسب یک نتیجه خوب به صدر جدول خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :