صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
دومین دوره جشنواره ورزش‌های بیلیاردی
دومین دوره جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته ناین‌بال انفرادی و مرحله یک چهارم پایانی انجام شد و طی آن چهار بازیکن صعود کننده به...

به گزارش بولتن نیوز،‌ بیلیارد و بولس، دومین دوره جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در مرحله یک چهارم پایانی رشته ناین‌بال انفرادی انجام شد و طی آن آرمین محمودی، علی پردل، مهدی راسخی و علیرضا وهاب راهی مرحله نیمه نهایی شدند.در رشته ناین بال انفرادی 166 بازیکن از سراسر کشور شرکت کردند و پس از چهار روز رقابت فینالیست‌های این رقابت‌ها یکشنبه هجدهم آذرماه مشخص خواهد شد.

جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی،اسنوکر پانزده توپ تیمی، اسنوکر شش توپ پیشکسوتان، اسنوکر شش توپ زیر 21 سال،ناین بال انفرادی و ناین بال بال تیمی در دو بخش آقایان و بانوان سیزدهم تا بیست و سوم آذرماه به میزبانی استان گیلان – بندرانزلی در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: بیلیاردی ، اسنوکر ، بانوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :