صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
سالک:
محمدرضا سالک، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: بازی با عقاب را با تجربه بازیکنان بردیم و امیدوارم در ادامه به نتایجی که در شأن والیبال...

به گزارش بولتن نیوز،‌ محمدرضا سالک  در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل عقاب نهاجا در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما پیش بینی می‌کردیم که تیم والیبال عقاب در مقابل ما خوب بازی کند. آنها جوان و با پتانسیل بالا هستند و انصافاً هم عملکرد خوبی داشتند.

او ادامه داد: این نخستین بازی ما بعد از مسابقات باشگاه‌‌های جهان بود و زمان کمی برای ریکاوری در اختیار داشتیم. خوشبختانه بازی با عقاب را با تجربه بازیکنان بردیم و امیدوارم در ادامه به نتایجی که در شأن والیبال خاتم اردکان است، دست پیدا کنیم.

سالک در مورد مسابقات باشگاه‌‌های جهان گفت: در این مسابقات، بهترین بازیکنان جهان حضور دارند که به معنای واقعی کلمه، حرفه‌ای هستند و اسپانسرهای بسیار خوبی دارند. با بضاعتی که باشگاه‌های ایرانی دارند، هر تیمی غیر از خاتم در این مسابقات شرکت می‌کرد باز هم شکست می‌خورد. باید توقعات را معقولانه کرد و این که فکر کنیم، خاتم، آبروی والیبال ایران را برده است،‌ درست نیست. ما حتی بازیکنان خودمان را هم در اختیار نداشتیم و با توجه به غیبت بازیکنی مثل شهرام محمودی،‌ توان ما بیشتر از این نبود. با این حال، بازیکنان همه تلاش خود را به کار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: والیبال ، سالک ، لیگ برتر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :