صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات وردیج خبر داد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: طبق اعلام عوامل امدادی مستقر در غرب تهران، ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات وردیج تهران (محدوده امامزاده داود) توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان تهران، در منطقه کشار پیدا شدند.

وی افزود: این افراد توسط تیم واکنش سریع (۱۵تن) که صبح امروز برای جست و جو و نجات رفته بودند نجات یافتند و در حال انتقال به پایین هستند. حال عمومی این ۲تن مساعد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: کوهنورد ، مفقود شده ، کن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :