به گزارش بولتن نیوز، متن این یادداشت به شرح زیر است:
ابتدا این دو توییت را از جناب تاجزاده مطالعه بفرمایید:
«حاکمیت دوگانه به قانون هم تسری یافت. بازنشستگان نهادهای انتخابی در حد شهردار تهران محل خدمت را باید ترک کنند و قانون استثنا نمیپذیرد. بازنشستگان نهادهای انتصابی اگر مایل باشند تشریف ببرند والا قدمشان تا آخر عمر روی تخم چشمان ملت، البته با اذن رهبر»
«اجرای مصوبه مجلس وقتی به تأیید شورای نگهبان میرسد بر همگان لازم است. شکستن قانون با اذن رهبر فاقد وجاهت حقوقی است و امثال آقای جنتی نیز برجستگی مدیریتی خاصی ندارند که جایگزین ناپذیر باشند. بدون استثنا»
در توییت اول معترض است که چرا عدهای انتصابی "به اذن رهبر" از قانون بازنشستگی معاف میشوند (البته جسارت نداشت وقتی درخواستهای دولت را هم دید بهزعم ایشان انتخابیها عذرخواهی کند) و حتی دوستانش در شورای شهر به خاطر حفظ پرستیژ "بینیازی از رهبر" حاضر نشدند معافیت افشانی را درخواست کنند.
در توییت دوم که رهبری در راستای خواسته ایشان و دوستانش سخن میگوید و با معاف کردن فراقانونی توسط خودش مخالف است و از مجلس میخواهد طوری قانون بنویسند که نیاز به درخواست از رهبری نباشد باز به مخالفت برمیخیزد که چرا رهبری قانون مجلس را به مجلس ارجاع میدهد؟
این جماعت همانهایی هستند که امثالشان به تعبیر امام خمینی، حکومت امیرالمؤمنین و امام حسن (ع) را فشل کردند.
انتهای پیام/#
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com