صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۷۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
شهردار تهران در دومین سه‌شنبه بدون خودروی خود با دوچرخه به محل کار خود رفت.

به گزارش بولتن نیوز، پیروز حناچی که 10 روز پیش در جلسه شورای معاونین اعلام کرده بود که به کمپین سه‌ شنبه‌های بدون خودرو پیوسته است، امروز هم در دومین سه‌شنبه کاری خود به عنوان شهردار تهران با دوچرخه بر سرکار حاضر شد.

وی که در سه‌شنبه هفته پیش نیز با مترو و اتوبوس به ساختمان شهرداری آمده بود، امروز نیز با طی مسافتی از میدان توحید، بلوار کشاورز، خیابان حافظ به خیان بهشت به شهرداری آمد.

 

منبع: جام جم آنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :