صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۷۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
فدریکو آلبانیز، آهنگساز و نوازنده ایتالیایی بعد از اجرای برنامه درتهران، در شیراز نیز روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش بولتن نیوز، فدریکو آلبانیز موسیقیدان و نوازنده ایتالیایی متولد سال ۱۹۸۲ در میلان است. او سال هاست که با ساز تخصصی پیانو شاخته می‌شود و ساخته‌هایش اشاراتی به سبک های پاپ، کلاسیک و نئوکلاسیک دارد.

این موسیقیدان قرار است برای اولین بار در ایران و در سالگرد تاسیس مجموعه عمارت روبرو،کنسرت «گرگ و میش» را شانزدهم آذر ماه در تالار اندیشه اجرا کند و سپس هجدهم آذر ماه در یک سانس این برنامه را در تالار حافظ شهر شیراز روی صحنه ببرد.

این دومین برنامه از پروژه «رزوناس» است. پروژه رزونانس در آذر ماه سال ۹۶ با حضور «الافور آرنالدز» و اجرای کنسرت نور پاییزی در ایران آغاز شد و امسال با کنسرت «گرگ و میش» فدریکو آلبانیز ادامه می‌یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :