به گزارش بولتن نیوز، متن این یادداشت به شرح زیر است:
آنجا که باید فرمان عقبنشینی را صادر کنید معاونت سیاسی است نه معاونت سیما. مسخره کردن کاراکتر پدر، موقعیت مهمانی و رفتوآمد خانواده محور و اشارات مکرر اروتیک در پربینندهترین برنامههای تلویزیون و بیادبی و گستاخی به مهمان برنامه، اگرچه در ظاهر اتفاقی قلمداد میشود اما زمانی که در یک بستر زمانی دوسهساله تکرار میشود نشان از گراهای غلطی است که اگرچه جای نوشتهنشده اما بهوضوح عمل به آن در معاونت سیما پیدا است.
برادران! اگر دنبال بازیابی مرجعیت رسانهای هستید بدانید دوران مرجعیت رسانهای در تمام دنیا تمامشده؛ شبکه فول اچ دی پورن هم راه بیندازید دیگر مرجعیت رسانهای مرد؛ صداوسیما هنوز همظرفیت مهمترین و پرنفوذترین کنشگر رسانهای را دارد و هر موقع از این ظرفیت استفاده کرده کنشگر اصلی فضای رسانهای بوده و همهی پلتفرمهای رسانهای را تابعی از خودکرده؛ بنابراین اولین گرای غلط تلاش برای بازیابی مرجعیت رسانهای است. مرجعیت رسانهای مرد!
راه بازیابی قدرت رسانهای گذشته صدور فرمان عقبنشینی در معاونت سیما نیست؛ قطعاً شما در مسیر ابتذال هیچوقت نمیتوانید با ماهواره رقابت کنید نه توانش را دارید و نه امکانش را. واضحش این است که نه اجازه رقصیدن دارید نه رقاصی در توان رقابت! الکی انرژی خود را در ادای ماهواره درآوردن خرج نکنید. توپتان را بردارید بروید جلوی خانه خودتان، محل خودتان، زمین خودتان، مزیت خودتان بازی کنید.
نه گلزار به خوشگلی مجریهای من و تو است و نه آرش ظلی پور میتواند به گستاخی مجریان ماهوارهای باشد. حتی دیالوگهای اروتیک خندوانه و پایتخت هم به گردپای من و تو نمیرسد؛ آن چیزی را که شما میخواهید در کنایه بگوید آنها باکیفیت اچ دی نشان میدهند عزیزان؛ زور الکی نزنید!
خلاصه آنکه آقایان آنچه شما در حال عرضهی آن هستید جنس بنجل تقلبیای است که اصلش مجانی در اختیار بخشی از بازاری است که به آن علاقه دارد؛ بخش دیگر بازار را هم با این راهبرد از دست میدهید. بگذارید اخلاق و خانواده مزیت رسانهی جمهوری اسلامی بماند.
مکمل این گرای غلط، ادامه و حتی افزایش فشار برای حفظ و محدودتر کردن خطوط قرمز خودساخته و امنیتی پسند در معاونت سیاسی و برنامههای سیاسی- اقتصادی معاونت سیما است. آنجا که پا بر خرخرهی نظام است بمباران اخبار جعلی، سیل ناامیدی و عدم همراهی رسانهی ملی با مردم مقابل موج ناکارآمدی حاکمیتی است.
جک جنسی دسته اول به وفور در تلگرام و توئیتر در درسترس خلق الله هست که نیازی به تکرار آن در خندوانه نباشد آن چیزی که نیست روایت دقیق، دست اول و میدان داری رسانه ای در هفت تپه ی شوش و ده ونک است. آن چیزی که نیست روایت حداقل به ظاهر بی طرفانه در موقعیت های سیاسی است. آن چیزی که نیاز است یک سد جلوی موتور پر قدرت ابهام ساز عملکرد رسانه ای قوه قضائیه است. آن چیز که نیاز به اصلاح دارد دکور اخبار بیست و یک و چهارده و ده تا عدد دیگر نیست، آن چیزی که نیاز به اصلاح و تغییر دارد چینش اخبار بر اساس سلسله مراتب به چینش بر اساس اولویت مردم است.
آن چیزی که نیاز به عقب نشینی دارد متغیر های اصلی فرهنگ ملی مانند حیا، احترام، ادب و خانواده از رسانه عمومی به بهانه رقابت با نسخه اصلی نیست بلکه عقب نشینی از مصونیت بعضی نهاد ها از پاسخگویی و مطلبه گری است. آنکه باید به او تاخت مسعود فراستی نیست هزار نام دیگری است که با پسوند دکتر و حجت السلام و آیت الله و سردار و مهندس عنان کشور را در دست دارند؛ آنجا که باید عقب نشینی کرد کرنش و تواضع تهوع آور مجریان در مقابل صاحب منصبان است.
زاویه دیگر اینکه اگر قرار به ذبح اخلاق و متغیرهای اصلی فرهنگی جامعه به پای بازیابی قدرت رسانه ای صدا و سیما باشد اصلا موضوعیت رسانه ی ملی چیست؟ پول مفت نفت را بدهیم که قِر بهتاش و ارسطور ببینیم؟ خب می زنیم چهار کانال آن طرف تر مجانی خردادیان می بینیم!
انتهای پیام/#
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com