صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۷۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال می‌گوید بازیکن فولاد خوزستان مشکلی برای بازی برابر ذوب‌آهن نداشته است.

به گزارش بولتن نیوز، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران به بازی کردن عبداله کرمی، بازیکن تیم فولاد خوزستان برابر ذوب‌آهن در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر اعتراض کرد و خواستار این شد که نتیجه بازی به سود ذوب‌آهن تغییر کند.

سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در این خصوص در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مطابق مدارک ما بازیکن فولاد یعنی عبداله کرمی سه اخطاره بوده و درخواست باشگاه ذوب‌آهن از طرف ما رد شده است و این موضوع را کتبا به آنها اعلام می‌کنیم. باشگاه فولاد خوزستان قبل از مسابقه از ما در خصوص وضعیت کرمی استعلام گرفته بود.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :