صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۷۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
«حسین بهروزی‌نیا» ـ نوازنده و آهنگساز ـ شنبه (بیست و چهارم آذر ماه) تازه‌ترین کنسرت خود را برای اولین بار با گروه «بربطیان» در تالار وحدت تهران...

به گزارش بولتن نیوز، گروه موسیقی «بربطیان» روز شنبه (۲۴ آذر ماه) برای اولین بار کنسرتی را با همراهی «حسین بهروزی‌نیا» نوازنده عود در تالار وحدت تهران اجرا خواهد کرد. برنامه این کنسرت اجرای آثاری از حسین بهروزی‌نیاست که در بخش‌های مختلف برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

در این کنسرت که شامل هفت نوازنده «عود» و «بربت» و همچنین چهار نوازنده سازهای کوبه‌ای است، بهناز بهنام‌نیا، مریم خدابخش، امین حیدری، حمید خوانساری، امین یساولی، حمید حاصلی به عنوان نوازندگان بربط و نگار اعزازی، فرهاد صفری، بهنام معصومی و پژمان نقشبندی به عنوان نوازندگان سازهای کوبه‌ای اجرا خواهند کرد.

حسین بهروزی‌نیا بعد از چند سال دوری از ایران فعالیت‌های مستقلی را در قالب کنسرت‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعدد در شهرستان‌ها انجام داده است. او بعد از برگزاری کنسرت تهران نیز مجموعه برنامه‌هایی را در شهرستان‌ها برگزار خواهد کرد.

اولین کنسرت گروه «بربطیان» ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه، ۲۴ آذر ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :