صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۷۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
فرماندار عسلویه با بیان اینکه اجساد 2 مفقود شده آتش‌سوزی شناور در عسلویه پیدا شده است، گفت: اجساد در حال انتقال به عسلویه هستند.

به گزارش بولتن نیوز، عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه اظهار کرد: بامداد دیروز یک شناور یدک‌کش در 15 مایلی عسلویه دچار آتش‌سوزی شد که بر اثر این حادثه دو نفر مفقود شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعزام گروه‌های امدادی به محل حادثه، 9 نفر از کارکنان یدک‌کش نجات پیدا کردند، تصریح کرد: در این حادثه دو نفر که در قسمت موتور خانه یدک‌کش حضور داشتند، بر اثر دود ناشی از آتش‌سوزی دچار خفگی شده و فوت کردند.

یوسفی افزود: در حال حاضر اجساد این دو نفر در حال انتقال به عسلویه است.

یک فروند شناور به نام علی ۲۰ بامداد امروز در فاصله ۱۵ مایلی بندر عسلویه دچار آتش‌سوزی شد. این شناور از بندر عسلویه راهی منطقه نفتی میدان پارس بود که دچار حادثه شد.

منبع: جام جم آنلاین
برچسب ها: عسلویه ، آتش‌سوزی ، شناور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :